Szkolenia dla firm

Blok I Sprzedaż
  1. Rozmowa handlowa – możliwe struktury i zasady.
  2. Rozpoznawanie potrzeb klientów.
  3. Obsługa klienta, a wizerunek firmy i jej rynek.
  4. Podstawowe techniki sprzedaży.
  5. Rozmowa telefoniczna.
  6. Budowanie swojego portfela klientów .
  7. Rodzaje pytań w rozmowie handlowej.
  8. Techniki zamykania rozmowy handlowej.
  9. Typologia klienta i dobór strategii prowadzenia rozmowy.
  10. Obiekcje – powody powstania i metody radzenia sobie z nimi.
  11. Metody i sposoby wywierania wpływu.
  12. Negocjacje.
  13. Techniki sprzedaży ze względu na płeć.

 

Blok II Planowanie i zarządzanie sobą w czasie
  1. Planowanie celu (wizja i misja firmy, cele długo i krótko-terminowe) oraz czasu i metod realizacji.
  2. Planowanie pracy podległego zespołu.
  3. Osobisty Pogram Efektywnej Pracy.
  4. Organizacja własnego czasu.

 

Blok III Komunikacja interpersonalna, konflikty i negocjacje
  1. Komunikacja niewerbalna.
  2. Komunikacja werbalna.
  3. Dopasowanie rodzaju komunikatu do typu słuchacza.
  4. Dobry słuchacz i mówca – skuteczne narzędzia w komunikacji z klientem/współpracownikiem.
  5. Postawa asertywna w negocjacjach z klientem.
  6. Komunikacja w procesie konfliktów i negocjacji.

 

Blok IV Autoprezentacja i wystąpienia publiczne
  1. Przygotowanie do wystąpienia publicznego.
  2. Komunikacja z audytorium.
  3. Osobiste mistrzostwo prezentera.
  4. Trudne sytuacje podczas wystąpień publicznych.
  5. Radzenie sobie ze stresem i tremą.

 

Blok V Zarządzanie zespołem, umiejętności menedżerskie
  1. Lider i  menedżer – ich role i zadania.
  2. Rekrutacja i selekcja.
  3. Zarządzanie zespołem sprzedażowym i jego sprzedażą.
  4. Etapy rozwoju zespołu, a style zarządzania nim.
  5. Wdrażanie innowacji.
  6. Zmiana i radzenie sobie z nią.
  7. Zarządzanie stresem.
  8. Coaching (dwa stopnie zaawansowania).
  9. Efektywne prowadzenie spotkań (team-coaching).
  10. Sposoby motywowania zespołu i poszczególnych pracowników.
  11. Sposoby oceniania pracowników.
  12. Osobiste przywództwo – sztuka automotywacji, wyznaczania i realizacji celów.

 

 Blok VI Inteligencja płciowa w firmie  – jak skutecznie zarządzać i motywować kobiety i mężczyzn 
  1. Sprawowanie przywództwa – kierownictwo wobec kobiet, kierownictwo wobec mężczyzn.
  2. Budowanie własnego autorytetu – różnice w wywieraniu wpływu na mężczyznę i kobietę,.
  3. Kreowanie własnego wizerunku – wywieranie dobrego wrażenia.
  4. Zarządzenie ludźmi w zależności od płci – współpraca, przydzielanie obowiązków, stawianie oczekiwań, dyscyplinowanie, zwiększanie zaangażowania pracowników w pełnione obowiązki.
  5. Motywowanie pozafinansowe – co motywuje kobiety a co mężczyzn (podstawy psychologiczne).
  6. Rozwiązywanie konfliktów – jak rozmawiać z mężczyzną, jak rozmawiać z kobietą.
  7. Konstruktywna krytyka, skuteczna pochwała – zwiększanie efektywności pracy podwładnych.
  8. Eliminowanie błędów w interpretowaniu zachowań płci przeciwnej.

 

Blok VII Budowanie zespołu, płeć w grupie – zasady pracy z kobietami i mężczyznami
  1. Eliminowanie barier komunikacyjnych – prawidłowa interpretacja komunikatów płci przeciwnej.
  2. Uczucia w miejscu pracy – mężczyzna chowa się w „jaskini”, kobieta mówi.
  3. Style komunikacyjne w zespole.
  4. Style pracy ze względu na płeć i preferencje osobowościowe.
  5. Zespół wyznacza cele – różne punkty widzenia kobiet i mężczyzn wzbogaceniem wspólnej koncepcji.
  6. Zdobywanie sympatii płci przeciwnej – niezawodne techniki.
  7. Motywowanie i wspieranie – czego oczekuje kobieta, a czego mężczyzna.
  8. Rozpoznawanie i skuteczne eliminowanie konfliktów w zespole.
  9. Zwiększanie efektywności pracy zespołu poprzez podział zadań (z uwzględnieniem różnic płciowych).

 

Blok VIII Klienci są z Marsa, klientki są z Wenus. Profesjonalna obsługa klienta
  1. Zdobywanie zaufania klienta i podtrzymywanie kontaktu.
  2. Autoprezentacja – na co zwracają uwagę mężczyźni, a na co kobiety.
  3. Najczęściej popełniane błędy w podejściu do płci przeciwnej.
  4. Komunikacja werbalna i niewerbalna  – różnice międzypłciowe.
  5. Techniki wywierania pozytywnego wrażenia.
  6. Sztuka rozmowy telefonicznej – co mówić mężczyźnie, jak rozmawiać z kobietą.
  7. Budowanie własnego wizerunku – kreowanie wizerunku i sukcesu firmy.
  8. Sztuka argumentacji – jak przekonywać mężczyzn, a jak kobiety.
  9. Budowanie przewagi konkurencyjnej poprzez efektywniejsze wywieranie wpływu.
  10. Dostrajanie się do każdego klienta (na poziomie zachowań, języka i emocji).

 

Blok IX Metody sprzedaży a płeć kupującego. Jak sprzedawać kobietom, jak sprzedawać mężczyznom?
  1. Typy zachowań wpływające na nawiązanie więzi pomiędzy klientem a sprzedawcą.
  2. Proces kupowania – etapy.
  3. Budowanie relacji z klientem kobietą i klientem mężczyzną.
  4. Zasady budowania zaufania. Techniki aktywnego słuchania i uzyskiwania informacji od klienta.
  5. Sposoby i czynniki skłaniające klienta do zakupu.
  6. Etapy zawierania i sztuka finalizowania transakcji.
  7. Odczytywanie mowy ciała kobiet i mężczyzn.
  8. Rozpoznawanie najważniejszych kanałów komunikacji międzypłciowej.
  9. Techniki podtrzymywania relacji sprzedażowej.
  10. Sposoby radzenia sobie ze stresem w trudnych sytuacjach.

 

Blok X Płeć a techniki radzenia sobie ze stresem
  1. Negatywny wpływ adrenaliny i kortyzolu na zdrowie.
  2. Odmienne sposoby reagowania kobiet i mężczyzn na stres.
  3. Rola hormonów – testosteronu i oksytocyny – w redukcji stresu.
  4. Rozpoznawanie przyczyn i objawów stresu.
  5. Efektywne metody obniżania poziomu stresu u przedstawicieli płci przeciwnej.
  6. Techniki regeneracji sił (stymulowanie poziomu odpowiednich hormonów).
  7. Powiązania oraz różnice między stresem „domowym” a zawodowym.

 

Blok XI Specjalistyczne
  1. Budowa i monitorowanie wizerunku firmy.
  2. Wdrażanie zmiany w firmie.
  3. Profesjonalna asystentka.
  4. Kreatywność i wdrażanie innowacji w firmie.
  5. Przygotowanie i przeprowadzenie prezentacji.
  6. Wdrażanie coachingu w firmie – zostań coachem.
  7. Trening dla Trenerów (trzy zakresy: podstawowy, średnio zaawansowany, zaawansowany).

 

Blok XII Inne
  1. Szkolenia outdoor-owe (wyjazdowe).
  2. Teambuilding.
  3. Coaching indywidualny.
  4. Imprezy eventowe.

 

  • Podziel się: